Pixelbuske och en stol som varar livet ut

Vilket toppenväder det har bjudits på idag! Jag kan inget annat än njuta av varenda minut som solen är framme. Det är som att vakna upp till en helt annan värld när det är så där ljust och härligt. Man glömmer fort hur mörkt det faktiskt har varit nu i flera månaders tid. 
 
Nu när jag fått så härliga vårkänslor efter vädret idag så känns det extra roligt att lägga upp en bild från två somrar sedan på Nordin smides egendesignade blom/buskstöd i smide. Den är formad som en pixlad buske och går att variera i oändlighet. Den passar som stöd åt dina växter att klättra på eller bara som ett konstverk att vila ögonen på. Vid intresse diskuteras pris och utförande.
 
Personligen tycker jag att den sträcker sig ett steg längre än armeringsnäten som många trädgårdsägare har fått upp ögonen för. Och som sagt så går den att variera i princip hur man vill så att den blir personlig. Själv funderar jag på hur min egen ska se ut här hos oss. Förra sommaren byggdes vår uteplats ut och vi odlade en liten gräsplätt, köpte utemöbler, fick fart på murgrönan och den nysatta häcken. Detta året ska jag satsa på att få det riktigt ombonat och fint.  
 

Trädgårdsstol som passar lika bra inomhus. Jag tycker att den ser cool ut i rött och blir ett härligt blickfång mot naturen. En tidlös stol som varar livet ut.
Pris: 2450:-

 
Förra sommaren kunde vi skymta små grässtrån efter ombyggnationen.
Till top