Hjälp med inredningen?

Blogg, Inspiration, Styling och fotografi / Permalink / 0
Bild: Mia Nordin
 
Idag är det en sån där dag. En sån dag när jag är ledig från Mio, solen skiner, jag har stylingkli i fingrarna och känner mig så där härligt i skapande-mood. Det känns som att jag är gjord för att skapa saker, mitt huvud vill det. Det vill liksom tömmas på alla idéer som jag har gått och samlat på för att sedan lagra upp nya, och så går det runt. Det kan vara allt från att styla upp små stilleben som på bilden ovan till att rita upp stora inredningslösningar i bostäder, komma på affärsidéer osv.
 
Om någon av er som läser känner att ni skulle vilja få lite inredningstips eller liknande, tveka inte att höra av er! Jag behöver träna upp ögat med jämna mellanrum. 
 
Önskar er en fin och solig fredag! 
Till top