Nytt uppdrag på G!

Blogg, Inredningsprojekt / Permalink / 0
Sitter och samlar inspiration inför kommande uppdrag. Denna gången är det en familj som ska flytta från ett villakvarter till ett hus på landet. Jag kommer att ge familjen nätbaserad inredningsrådgivning, vilket betyder att jag tar emot bilder och mått på rummen som ska inredas ifrån familjen och ställer frågor som gör att jag lär känna dem och deras behov i det nya hemmet. Därefter skissar jag ihop mitt inredningsförslag och skriver en produktlista på var familjen kan köpa inredningen i mitt förslag, vad den kostar och generell produktfakta som mått, leveranstid osv. 
 
Nu väntar jag på bilder och mått så jag kan sätta igång att skissa!
 

Vill du också ha inredningshjälp? Kontakta mig på [email protected]
 
Önskar er en trevlig kväll!
Till top