Vad är svårast med inredning?

Blogg / Permalink / 1
Att inreda sitt hem så att man känner sig nöjd, stolt och framförallt avslappnad när man kommer hem, tror jag många vill uppnå. Man läser inredningstidningar, kollar instagramflöden och försöker sig på att kopiera det som ser så fint ut. Det är svårt, kostar pengar och kanske egentligen inte alls är den stilen som man själv har, men man tycker att det ser så fint och genomtänkt ut. Ja, som ni märker så funderar jag lite på hur folk tänker i sina hem.
 
Men vad är det då egentligen som är det svåraste med inredning? Vad tycker ni? Själv tycker jag att mörka och trånga hallar utan fönster och förvaringsmöjligheter för alla ytterkläder, skor, nycklar etc.etc. känns som en stor utmaning. Hallen är första intrycket för alla som kommer och hälsar på och där vill jag gärna få undan stöket och ha städat och fint. 
 
Vad är det svåraste med inredning? Vilket rum tycker ni är svårast att inreda och varför? 
 
 
Önskar er en fortsatt skön söndag! 
#1 - - Anonym:

Att få till det när man inte riktigt vet vad som passar ihop.. Vardagsrummet tycker jag är svårt.

Till top